Marka Dacia

Otkrijte vozila Dacia

Upoznajte marku Dacia

Dacia vas vodi na put prema jednostavnijem životu, bez nepotrebnih dodataka.

Naše vrijednosti

Filozofija marke Dacia

Više onoga što je bitno. Manje onoga što je nebitno.
Marka Dacia

Pouzdanost

Ako radimo drugačije, ne znači da smo išta manje ozbiljni. Zahvaljujući industrijskoj i inženjerskoj stručnosti Grupe Renault, dizajniramo robusna i pouzdana vozila. Naše standardno jamstvo vrijedi 3 godine ili 100.000 km (što god nastupi prvo). Za našu perjanicu, Duster, pripremili smo garanciju od čak 7 godina ili 100.000 km
Marka Dacia

Prostranost

U tvrtki Dacia smatramo da prostranost ne mora biti skupa. Zato su naša vozila dizajnirana drugačije. Vaš saživot s vašim automobilom ne završava kupnjom; tek je započeo, a to se odražava u postprodajnim i servisnim uslugama koje nudimo. Jasno, jednostavno, sveobuhvatno – baš kao mi.
Marka Dacia

Jednostavnost

U tvrtki Dacia volimo jednostavnost. Zato su naša vozila tako jednostavna za svakodnevnu upotrebu. Isto tako trudimo se svim kupcima ponuditi vozila po najboljim cijenama
Marka Dacia

Pametno

U tvrtki Dacia vjerujemo da je moguće voziti na drugačiji način. Vjerujemo da je umjerenost važnija od pretjerivanja. Demonstriramo dosjetljivost i funkcionalnost na svakom koraku tako da svim našim kupcima bude dostupno ono što je doista bitno.

Vremenska odrednica

To nije samo marka, već prava priča.
Marka Dacia

Nastanak marke Dacia

Marka Dacia dolazi od riječi Dacie, kako se zvala zemlja rumunjskih predaka.
S Renaultom je potpisan licencni ugovor.
Misija tvrtke Dacia jest ponuditi moderan, robustan porodični automobil koji će biti dostupan svim stanovnicima Rumunjske.
Marka Dacia

Dacia i Grupa Renault

1999: Dacia postaje marka Grupe Renault. Renault kupuje tvrtku Dacia i radikalno modernizira tvornicu Pitesti. Time je označeno novo doba u razvoju marke. Neugodna rumunjska klima, loše ceste i duga putovanja kroz Karpate znače da vozila moraju biti iznimno pouzdana.
2004.: Dacia lansira porodičnu limuzinu Logan koja postaje ikonom novog imidža marke. Sljedeće godine tvornica obara sve rekorde u proizvodnji. Paleta je zatim proširena na modele Logan MCV 2006., Logan Van 2007., Logan Pick up i Sandero 2008. i Duster 2010.
Marka Dacia

Dacia se širi

2011: Vozila Dacia priskrbila su više od 340.000 novih kupaca u jednoj godini, a tvornica Pitesti sada radi punim kapacitetom. Tvornica Somaca (Maroko) podrška je istorijskoj tvornici Pitesti.2012: U Tangiersu (Maroko) otvara se nova tvornica kako bi se proširila proizvodna paleta vozila Dacia, i to prije svega modelom Lodgy, putničkim porodičnim jednovolumenom za 5 do 7 osoba, vozilom Dokker za aktivan odmor i modelom Dokker Van.